Längesen

2011-03-14, 20:23:25 / Kategori: Elins inlägg
Haha längesen är ett ganska populärt namn av min inlägg? :)
i alla fall det känns som om det var en evighetsen jag var hos Bizett :o
Men eftersom jag bara har honom på foder fem dagar i veckan så blir det tomt ibland ;)
Måndagar:Lena hoppar Bizett varannan vecka och jag kollar på. Eller så rider hon ut.
Tisdagar:Min dag.
Onsdagar:Min dag.
Torsdagar:Min dag.
Fredagar: Lena har honom och jag rider lektion på Kvarna gården. Förmodligen ska jag ha med honom var fjärde vecka.
Lördagar: Min dag.
Söndagar:Min dag.
I alla fall, i söndags hade Lena honom på en hopplektion och jag tävlade. Och förra veckan på Lördagen var jag i skååånelandet och på Måndagen hoppade Lena, sen i Tisdags tog jag mina sprutor och därför red lena.
(undrar ni om mina sprutor kan ni läsa detta inlägget:  http://stallje.blogg.se/2011/march/allergier.html )
Så veckorna blev inte som dom brukar och nu känns det som om jag inte varit där på länge ;) Haha men så känns det varje fredag och jag inte sätt honom på en dag. Haha mesigt va? :)
Men i morgon får jag träffa min bäbis! :D <3
ibland får man busa eller vad säger ni? :)
Vet att jag sitter som en säck potatis men jag jobbar på det, jag har liksom en vana att kolla ner lite för mycket på hästen och därför fäljer även ryggen och axlarna med ;)
Har hört att man kan tejpa i nacken för att få bort problemet. Någon som vet vilken tejp man ska ha och om det funkar? :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?