SOLEN STEKER!

2011-04-19, 11:40:42 / Kategori: Elins inlägg
Hej, jag har nyss vaknat och jätte hungrig och vädret är på topp alltså! :D
Idag ska jag antagligen rida ut tillsammans med Matilda och hennes polle :) får se om det blir så eller inte. Nu ska jag äta sen ska jag steka och plugga lite innan jag drar till stallet :) mer update senare! :)
Haha gammal bild, men gud vad jag älskar den! :)
Skolvaslutingen i åttan, och nej jag hade inte dem kläderna på mig under själva skolaavslutningen ;)
Vill ha sommar nu! :)

L&E - Tävlingsryttarnaa

Hej, jätte fin blogg! På våran blogg uppdaterar vi ofta, skriver om saker och ting runt hästar och deras liv. Något inlägg om hundar finns också :) Skriv gärna vad du tycker ska finnas med på våran blogg. Annars hoppas jag du lämnar ett hovavtryck innan du går :) Trevlig dag, / Linnea genom tavlingsryttarnaa



2011-04-19, 12:00:38 URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?