Svar på kommentarer

2011-04-07, 15:27:55 / Kategori: Elins inlägg

Anonym om Ramla av:

hur många gånger har du ramlat av? (=

Jag har faktiskt bara ramlat av två gånger (dem jag berättade om http://stallje.blogg.se/2011/april/utkast-april-4-2011.html#comment ) På samma dag faktiskt ;)

Det roliga var att jag några dagar klagat på att jag aldrig hade ramlat av ;)

 

emma om varför har bloggen stått stilla i två dagar?:

hej! jag tycker att ni ska börja blogga mera.
skulle gärna vilja höra lite mer om vad ni gör på frittiden än att bara rida? :)
ni kanske skulle kunna skriva någon gång om vad ni bara gjort en dag, även om ni inte varit i stallet så kan ni la skriva vad ni gjort under dagen? 

en tjej som älskar eran blogg, och som vill veta mera!! <3<3

KRAMAR EMMA<3


Tack Emma och självklart kan vi göra det!
Är det något speciellt du undrar som vi inte tar upp så bara fråga! :)
Det är alltid roligt med fråor och annat :)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?