Snö

2011-03-09, 20:09:36 / Kategori: Elins inlägg
hej i varberg försvann snön för några veckor sen, och vet ni? I dag kom helvetet tillbaka!
Visst jag gillar snö men usch nu har det kommit för mycket :( Jag som var så glad över att solen sken och jag hade vårkänslor. lägg märke till HADE!
I dag skrittade jag ut tillsammans med hanna, först skrittade vi en väg som är väldigt bra träning för hästarnas syke. Massor med läskiga saker, allt från får, blå låda, brevlådor och allt möjligt som säkert helt plöstligt skulle få för sig att anfalla? ;) efter ett tag vände vi och skrittade och travade en väg som tar en halvtimma att rida :)
haha usch när jag skulle fylla på Bizetts vatten hink hittade jag en död mus i den! Den var genom våt och såg precis ut som om den drunknat OCH Bizett hade drukigt upp allt... Hoppas det inte kan vara farligt?
Quentin ligger just nu i mitt knä och gottar sig medans jag bloggar, haha han hälsar ;)

Anonym

Det är troligtvis ingen fara med vattnet i hinken! Det beror ju iofs på hur länge musen har legat där, men hästarna brukar oftast vara så smarta att det inte äter och dricker sådant som är giftigt för dem! :)



2011-03-09, 22:43:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?