rakt i leran :D

2011-03-06, 22:12:06 / Kategori: Elins inlägg
Hej bilderna från i fredas när Bizett var emd mig på ridskolan är ju filmer så dem kan ni ju tyvärr inte se... jag vet ju inte hur man gör :(
Men i dag både filmade och fotades det från när jag red :) lullade runt lite i sommar hagen och njööt av solen. Tror Bizett fick lite vårkänslor för han hade riktiga glädje skutt ibland! Haha!
Bilder kommer senare eller i morgon, måste ta dom från pappas dator och jag är lite lat för det just nu ;)
I alla fall min lillebror var med i dag och red på Bizett för första gången!
Haha jag tog stigbyglarna till det minsta men dem var ändå förlånga ;)
I alla fall när vi skrittat en liten stund fick han trava. Han garvade hela tiden när han slängdes runt i sadeln. Och helt plötsligt var han inte kvar i sadeln, han ramlade av! haha han skrattade fortfarande när han låg på marken som tur är :) han slog sig inte heller utan hoppade bara upp igen! :)
Allt blev filmat så om någon kan berätta hur man lägger ut filmer så kommer avramlingen upp! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?