Oh herre vad jag är dålig på att uppdatera!!!

2011-03-14, 19:39:53 / Kategori: Elins inlägg
Haha jag vet det har varit VÄRLDENS sämsta uppdatering på bloggen... men ska i alla fall försöka bättra mig :)
Tävlingen jaa. haha den gick väl ganska bra. Sack D-ponnyn jag red har ryktet av sig att bocka som en galing och kasta av folk på tävlingar. Haha söta Moa var så nervös för min skull att jag först blev nervös ;) haha men som vanligt när jag kommer in på banan eller vad det nu är jag ska göra släppper allt.
Tävlingen gick ut på att man skulle rida så fort som möjligt när omhoppningen började efter hiner sju till elva :) men eftersom han brukar ceeepa kändes det bättre att rida bra vägar i ett lungt tempo för att sitta kvar? haha :)
Så det gjorde jag och sattsade därför inte hundra procent :) men slutande ändå som tia :)
Haha man blir väldigt glad när man sitter och kollar på filmen från tävlingen och man hör lite olika kommentarer som:
'' oj nu får vi vara berädda för bockningar''
''ojdå det är sack, hon kommer åka av''
'' WOW vad duktig hon är!''
'' så bra vill jag också bli när jag blir stor''
Naw jag blev faktiskt rörd av dem två sista och dem kommentarerna har verkligen tänt min tävlingsinstinkt och gjort att jag känner för att börja sattsa ännu mer! :)
Sack är den bruna ponnyn :) Bild snodd av Ida Berander :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?