Min gosse :)

2011-03-05, 00:12:51 / Kategori: Elins inlägg
hej jag är medveten om att våran blogg är den sämsta någonsin att läsa just nu...
men jag går i nian, har nu foder häst, plugg, kompisar, ett rum att städa och massa annat. Jag prioterar (stavning) alltid skolan och hästen först och har därför inte alltd tid för att blogga av den orsaken. Jag vet att det finns många stor bloggare i min ålder som klara det men jag har inte riktigt samma flyt, än.
Igår (torsdag) hängde Alexandra med mig och Hanna till ridhuset och tog lite bilder:
(föresten vi chillade bara galet under ridpasset).
jag vet att alexandra redan visat bilden men men en eller två gånger för mycket spelar aldrig någon roll?
vet att jag kollar ner på bilden, men jag kämpar verkligen med blicken just nu ;) haha den går i preioder ;)
( Haha jag ser då alltid ut som ett mongo)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?