Just nu är jag riktigt törstig ;)

2011-03-27, 11:19:33 / Kategori: Elins inlägg
Haha jag är riktigt törstig men orkar inte gå till köket :) om ni nu ville veta det ;)
Har i alla fall två bildbomber att lägga upp, en på Josefine och Beckis och sen en när Brilliant och Bizett busade i hagen för några dagar sen ;)
Vill ni se dem och i så fall båda två eller bara den ena? :)
I dag ska jag skritta Bizett för första gången sen i Söndags, mysigt har verkligen varit ridsugen nu! Men jag red faktiskt i mådags men på ridskolan :)
En sak jag måste klaga på är att dem sätter en på försmå ponnys ibland, eller i mitt fall ofta. När jag frågar varför dom sätter mig på försmå ponnyer (haha min fötter slår i hästens ben när jag rider dressyr) säger dom att det är för att någon behöver rida till dom. Men hallå går man inte och tar lektioner för att lära sig mera och inte för att rida egenom en häst som är hur liten som helts? Nej det gillar jag inte, jag vill ta lektioner och betala massa pengar för dem på hästar jag kan rida utan att känner mig som en flaggstång?
Sätt en tjej på 175 på en c-ponny gör det :D
Men sen så är man inte för stor för sin ponny försen hästen känns förliten och det hindrar en i utveckligen, eller ponnyn :)
sjukt suddig bild (men den bästa som finns) på mig och Archie som ponnyn då heter :)
Hihi har nyss bara suttit upp på honom och det är därför han inte går fint alls ;)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jorå :) Vad är ditt favorit program på tv? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



2011-03-28, 14:25:15 URL: http://sannalitens.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?