Hejhopp!

2011-03-06, 22:06:55 / Kategori: Alexandras inlägg
Hehe, eftersom att det har varit några utbildande utlägg så tänkte jag blogga lite om något som inte är typ.. lärorikt :)

Jag har då inte ridit sen i tisdags, men jag ser fram emot nästa gång jag rider, vi ska nämligen hoppa! Jag tycker att det är underbart kul att hoppa, känslan man får när man liksom är över hindret är så sjukt befriande om du frågar mig. Sen är det verkligen kul när man känner att man gör framsteg.. Jag kommer ihåg när jag började igen och jag vart livrädd för att hoppa, att gå från det till att tycka att det är kanonkul känns rätt bra :)

Förresten, Josses inlägg var väldigt bra och lärorikt, men bilden stämde inte riktigt överens med hur en häst ser ut när den går i form.. inget illa menat men det är inte bara att hästen ska böja lite på nacken, inte sant? :)

Har tyvärr ingen bra bild på en häst som går i riktigt fin form som är min egen bild, har inte lust att leda reda på någon och hålla på med copyright. Fast det kanske inte är nödvändigt på en blogg..? Vad vet jag? (svara helst inte "inget", haha)

Jaja, detta fick bli ett kort ointressant kvällsinlägg!

Ha det bäst alla hästälskare! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?