Gärdet

2011-03-02, 22:15:07 / Kategori: Elins inlägg
Hej idag var jag ute med Hanna (som vanligt?) och red på gärdet (haha stavas det så?) I alla fall gärdet är egentligen inte något jag brukar säga men igår var det en gubbe som frågade oss varför vi inte rider på Gärdet? Haha min första tanke var, eeh vad är det..?
I alla fall han beskrev vägen dit och därför tog vi hästarna dit idag för att se vad gärdet är. Det visade sig att det var en äng, kanske jag borde vetat? så där red vi lite :)
jag vet att det är otroligt dålig update just nu men jag ska bättra mig. Dem senaste dagarna har jag inte haft orken eller riktigt lusten att sätta mig vid datorn. Det finns liksom så himla mycket som går runt just nu i mig som tynger ner mig.
får snart slänga in ett inlägg med ''tips från Elin'' eller vad säger ni? :)
nu ska jag nana och drömma underbara drömmar, puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?