Fredag :)

2011-03-05, 00:25:54 / Kategori: Elins inlägg
I dag hade jag med mig Bizett på lektion på ridskolan. Allt verkligen allt kändes hur dåligt som helst, men enligt alla andra och hans riktiga ägare såg det riktigt bra ut. Jag vet att du är ärliga emot mig och inte skulle ljuga bara föra att jag ska må bättre, för jag mår 100000000 gånger bättre om jag får sann kretik en massa: nej men det gick jätte fint!
*eller inte...*
Ni fattar vad jag menar va? :)
Pappa var med och filmade lektionen (hade gärna slängt upp filmer men vet inte hur man gör). Så fort jag kom hem slängde jag mig på kameran för att kolla, och dom hade faktiskt rätt... Haha han gick mkt mkt bättre än det kändes? Är inte det konstigt att det kan kännas så? Haha en blondin slutar aldrig lära sig något nytt ;)

Bilder slänger jag upp såfort jag har lagt in dem på min dator. Vet inte hur det blir med inlägg i morgon eftersom jag ska till Malmö och hälsa på tjocka släkten :)
puss!
haha kan inte låta bli att älska bilden! HAAHHA som ni alla förstår så har vi lärt honom att le STORT emot kameran :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?