Förlåt, ;$

2011-03-12, 15:17:35 / Kategori: Josefines inlägg

Hej, jag har inte bloggat på länge nu men jag ska berätta lite kort vad jag har gjort.
Har varit ute i G. Köpstad och haft små ridlektioner med Alice&hennes sköthäst x') Så har inte bloggat
så mkt på tiden. Men men, idag så va jag hos Beckis och jag tog in honom så när jag ska göra det
så ser jag en skäck i samma hage som honom. Först så blev ja rädd och undrade vf den var där
men sen så fattade jag att det var en NY pålle i bilden! :D
Så jag tog in Beckis som vanligt och sen så kom Micka och vi red ut. Allt gick toppen bra och travade
lite idag oxå (á) Gick la sådär, han hade lixom snö i hovarna så han travade lite roligt.
Sen när vi kom inte så skulle vi ha stallmöte, och då fick vi veta lite grejer om den nya hästen som
heter Hajmat (Haj) och det var intressant grejer ja :)
Ska inte ta upp alla grejer som Haj har gjort mot människor tycker inte det är
passade i bloggen för han är verkligen en fin häst och man kan inte tro sånna saker
om honom  "/. Men hur som helst, ska sova hos syrran ikväll då för hon ska upp och tävla
imon på kvarna så jag är taggad och hon är la nervös som alltid x'D

Puss!♥





Tyvärr så kan jag inte lägga ut någon bild på Haj :(
Men dom bilderna kommer säker snart! :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?