Duktig pålle idag! :D

2011-03-14, 20:27:31 / Kategori: Josefines inlägg

Heej, innan jag åkte till stallet så fick jag veta att min mobil är sönder så jag måste använda mamma eller min lilla syrras mobil -.-. Sen så messade Micha och så här blev det:

Micha; "Kommer du snart? :)"
Jag; "Men klockan är bara halv tolv och vi sa la halv ett? ;)"
Micha; "Nej vi sa halv elva! ;p"
Jag; "Åoh shit! Jag kommer så fort jag kan! Förlåt!"

Jag hade läst smset snabbt så läste jag fel, men aja jag kom iaf dit! :) Innan vi åkte så hoppade Elin oxå in.
När jag kom dit så va han redan klar (hehe ;$), så jag hoppade upp och började skritta. Och så klart så har han problem med ställning till höger :( Men som sagt det får vi fixa till. Travade och det går la sådär, han är lite pigg och svår att hålla i bra tempo.
Sen så gick vi lite över bommar det gick bra :) Så va det ju 3 andra som oxå red i samma padock. Han var faktiskt ganska så lugn ;p Hajmat va oxå jättefin idag! Men Jossan (på Dagny) ramlade av x')
Hajmar tyckte det var kul att små bocka efter Frida hade hoppat ett hinder så kom Jossan bakom Hajmat och så flög hon av (y) Haha hon fick inte ont eller nåt sånt, såg bara lite kul ut :p

Men nu så har mamma kommit hem och vi ska snacka hund!!!:D


Puss♥



Gick inte riktigt till så :)


Söööötan <3







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?