Beckis :)

2011-03-31, 18:24:00 / Kategori: Josefines inlägg
Heej!, kom precis hem från Beckis precis! :) Har inte träffat honom på JÄTTELÄNGE nu pga att han har
varit på kliniken. Han är blivit sämre .. så nu har vi fått börja om från början med honom, eller aha vi
kan ju inte ens rida honom. :(   Men vi hoppas på att han ska bli bättre så snart som möjligt!, på lördag
så kommer den nya häst (en travare) som Micha ska rida in. Så längtar mycket till helgen.
När jag kom till Beckis så va han ute i hagen, men tog inte in honom eftersom han bara hade varit
ute sen klockan tre. Så jag myste med honom i hagen, tog lite bilder som blev ganska så bra :p
Tyvärr så får han bara gå i en liten hagen, men det är för att han inte ska kunna röra på sig så mycket.
I hagen så hängde han efter mig som en svans, vi myste länge, och gossade (a) :d
Har verkligen saknat honom! :)  På söndag så ska jag&Micha ta en promenad med Beckis och den nya
pållen.


Puss!






Haha sötis! :)


Och som jag sa så fick ni "en" bild på Hajmat :p


Aaaaaaw!



Hahaha inte jättefin bild på oss men men ;)


Gölligt =)




Anonym

Ånej!

Vad är det för fel på honom? :(



2011-03-31, 22:20:03

jossan :)

Just nu så vet vi inte riktigt för vi väntar fortfarande på svar :(

Men vi hoppas att vi ska kunna rida honom snart! Så jobbigt ändå för vi hade ju precis börjat trava lite med honom så händer det saker med honom :(

Men men, så länga han blir frisk! =)



2011-04-01, 22:25:26

Anonym

Usch! Hoppas han blir bra! :(

Inte kul om det blir något som återkommer varje gång han börjar komma igång! Hoppas det inte är allvarligt!



2011-04-01, 22:57:28

jossan :)

Ja det gör vi också! :)

Han kommer säkert bli frisk! Hoppas vi iallafall (:



2011-04-04, 09:36:58 URL: http://stallje.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?