WOW jag kan visst hålla hårt i pengar?!!!

2011-02-25, 11:15:09 / Kategori: Elins inlägg
Tjeeeena! Dagen igår var awesome!
Jag förstår inte varför folk kallar mig blond? Haha när man kommer in får man en stämpel på handen. men något som bekymmrade mig var att när hon hade tryckt stämplen mot min hand syntets inget.
'' eeh... jag fick nog ingen...?''
Dom andra börjar skratt och sen får jag veta att man lyser med en lampa på den så syns den! Magi eller hur? Hahahaha, sen fick jag inte prata med någon, ifall jag skulle göra bort Hanna eller Lena?
jag la faktiskt fler klockrena kommentarer som jag helst inte delar med mig av, ni kommer väl tro att jag är helt pantad? ;)
hade tyvärr inte med mig min kamera för jag visste att jag inte skulle orka bära den. Så nu har jag inga bilder där ifrån :( skyll dig själv anus...
Jag trodde nästana att jag skulle köpa hur mycket som helst, men antigen fanns det inte i rätt färg, hans storlek eller var skit dyrt allt jag kollade på... och jag sa ju att jag inte är så duktigt på att spara?
det blev i alla fall bara en lila grimma, slänger ut bild när han bär den någon dag :)
Bara för att jag tror han kommer bli fin i lila och letar efter en lila outfit? :)
Nu ska jag käka och dra till ridhus med gossen, får se om det går att ta bilder där inne idag. Brukar alltid vara för mörkt och jag vill inte fota där inne med blixt ;)
puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?