Tre ryttare med Tre busiga hästar

2011-02-10, 19:45:49 / Kategori: Josefines inlägg

Hej Hopp Galopp? Nej Hej Hopp Trav (á)
Ha-ha! Idag så hängde min lillasyrra med (Louise) mig
till stallet, och det var väl tur det. För hon fick ta en ridtur med
mig&Jossan. Så det vad jag på Beckis, Louise på Nisse och till
sist men INTE minst Jossan på *Desteny* (stavningen
på namnet kan jag ej). :)

En riktigt mysig ridtur där! Beckis var inte jobbigt på något sätt.
Förutom att han bockade 1 gång, busiga polle! ;p
Och det är klart att om *Desteny* inte vågade skritta förbi
en skugga så skulle ju inte Beckis eller Nisse det heller.
Just nu så längtar jag bara tills våren! Och tills Beckis blir
frisk så han kommer i bättre form. Men allt tar sin tid :)

Kunde inte ta blider idag för det regnade och ville ej förstöra
min kamera! (:










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?