Tjeeeena!

2011-02-09, 22:36:48 / Kategori: Elins inlägg
När det hade varit som mest snö i år rasede halva stallet ner så i dag höll dom på och bränna den trasiga delen. Pojkarna var lite oroliga på grund av elden så dom var STORA i dag kan man säga ;) haha!
Haha när vi kom till stallet lät det precis som om det var hur många människor som helst i sadelkammaren och bröta, haha men när vi öppnade dörren satt där kanske sex stycken där och fikade? Haha man är inte så van med det i ett stall där det vanligtvis bara finns Jag, Hanna, Ann-sofie och Lena och vi bara brukar vara typ två samtidigt xD
I alla fall Bizett skoddes i dag så vi tog bara en skritt tur med Hanna och Brilliant ( han har varit halt några dagar och började skrittas mer i dag) . Vi har en jätte fin grusväg man kan skritta/ trava på så den är alltid mysig att ta :)
Bizett brukar alltid vara den som inte bryr sig lika mycket om läskiga saker men i dag var han riktigt feg mitt hjärta. han blev rädd gör något och det tog typ fem minuter att gå förbi det. Haha det var liksom backa flera steg fram något, få beröm och så backa igen! Haha sötan <3
Efter ridning medans jag väntade på kärran så att jag kunde ta och mockan hans box satt jag en stund och myste med honom, gullet vilade sitt huvud mott mitt knä och myste (a) Fick även ta och träna lite typ  ''vem är boss?'' haha nej men visa att det är jag som bestämmer.
Haha inte världens bästa bild men men kärlek till gossen :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?