Ridhus

2011-02-19, 11:13:27 / Kategori: Elins inlägg
Hej sitter just nu på mitt rum med Ellinor Jersand som har sovit hos mig, myyyyys! :)
I går tog vi oss donken Kaffe och glass. GOTT!
Hemskt ful unge.....
Söta asså :D
Hihi vet inte om jag borde blanda in ''mitt liv utan häst'' (haha) i denna bloggen för det går liksom segt på den andra, denna blir mycket roligare att blogga på. Får väl se hur det blir? Alltså det känns som om det kommer bli mer uppdatering här om man bloggar lite om annat också och kanske tar bort den andra? :)
I går var jag inte hos Bizett eftersom jag rider lektion på ridskolan på fredagar och det blir lite tajt. Lektionen igår gick inte så bra, men alla har väl dåliga dagar kan jag tänka mig?
Om en stund ska jag åka iväg med Lena till Bizett och vi ska ta oss till ridhuset, sköönt! Det blir så mycket ut och som mest bara trava nu förtiden ute vägarna är ju inte så bra. Om man ens kan trava ute vissa dagar? Så jag tycker det ska bli riktigt skönt att få rida i ridhus, och liksom rida lite mer på riktigt :)
puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?