Ponnygalopp

2011-02-08, 17:46:23 / Kategori: Elins inlägg
Är det bara jag som känner att det är mycket nu i nian som man måste göra? Men det kanske blir extra mycket för att jag har det intresset som jag har? Ridning tar ju faktiskt mycket tid, eller hur? ;)
NU är klockan sjugo i sex och jag har inte börjat plugga än för att jag somnade i min brors säng (a)
I dag hade Lena Bizett så jag blev hemma för att plugga men det har ju inte gått så bra? haha nej jag får ta mig i kragen och kämpa med Kemin nu. Den var faktiskt välidgt lätt denna gången så detta grejar vi asså!
Är det bara jag som ryser hur mycket som helst när jag ser Sofia och Mahjong tävla ponnygalopp? Kolla in denna videon!
http://www.youtube.com/watch?v=fO5_Zml7nTs&feature=related
Den är sjukt fin!
Kolla hennes blogg: www.teamsl.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?