Nu är jag hemma!

2011-02-26, 18:01:30 / Kategori:

Hej! Kom typ precis hem från gbg, och jag har haft det toppen bra! :)
Vi har sett på HorseShow och varit på universeum med Jannice&Louise.
Igår så åkte vi till kungsbacka runt tio, sen så kom vi fram till gbg tolv, så gick
vi för att käka mat, sen va typ klockan tre och DÅ gick vi in till mässan ^^
Man hittade massa grejer men hade inte så mkt pengar med mig så fick inte slösa.
När man gick runt där så träffade man lite folk som man hade sett på tv, Molly hon
som va med i PONNYAKUTEN var där så henne såg man iaf.
När klockan var sex så gick vi in och tittade på pollarna, som högst hoppade dem
1,85. Förra året så kom dem upp till 2 meter :o :).
Sen så va vi la på hotelt vid elva eller nåt sånt så va det bara att lägga sig att sova
för vi var så trött. Vi vaknade klockan nio (:o) för att äta frukost på hotelet, efter det
så gick vi på universeum. Jannice trodde inte det alls skulle vara kul för Louise hade
sagt att det va spindlar där men Louise fick in henne :)
Sen så åkte vi hem vid kvart i fyra, och nu är jag hemma. Så det var min "helg" :)



Här kommer lite bilder! =)
(Tryck på bilderna för att de ska bli större&
bilder är inte bra pga att kameran ej är bra!)


Louise


Jannice


Me And Louise



















                Gbg Horse Show 2011 ♥





Denna boken köpte jag pga att jag ska
börja hoppa med Beckis när han har
blivit bättre. Så jag ska ju börja NÄSTAN
ifrån grunden med honom så då tänkte jag
att denna boken kanske är bra :)
Har redan läst den och den är verkligen bra,
eller asså man förstår verkligen hur man ska
göra. Så jag rekomenderar denna boken för
er som ska börja hoppa eller för dem som inte
har hoppat så mkt! ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?