Massor att göra!

2011-02-15, 16:20:21 / Kategori: Elins inlägg
Hej jag har tyvärr inte bloggat på några dagar för jag har haft väldigt mycket att göra, plugg och annat. Men nu ska jag kämpa igång igen! (Alex tjatar ju såååå....)
Sitter just nu med Alexandra och bloggar. Om tjugo minuter ska jag åka till Bizett och dra till ridhuset :) mys! Alexandra ska också rida men inte min gosse utan på ridskolan (hon har dissat min grupp och bytt dag) haha. Tvärr kan jag inte kolla på henne i dag vilket jag gärna hade gjort faktiskt :)
I fredags var jag med Josefine och fotade när hon och beckham tog en liten skrittur, blåste som bara den kan jag säga, HÅLL I HATTEN! ;)
Söta fina underbar Ida Berander var i stallet också så fick äntligen träffa henne igen. Det var en evighet sen!
Sötnosar :)
Avslutar med en bild på min gosse:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?