lite om mig&beckis

2011-02-07, 15:32:24 / Kategori: Josefines inlägg

 

heej, jag heter josefine sandberg och är 15år, går på håstensskolan åk 9.
på gymnasiet så ska jag gå barn-frittid. jag har inte ridit så jättelänge, men jag
brinner VERKLIGEN för det! :) kommer inte riktigt på när jag började rida, men mitt
första ställe var på kvarnagården. tyckte det var jättekul där, trivdes och så :)
men så fick mamma&pappa problem med betalningen så det blev så att jag fick sluta där.
men som tur var att jag hittade en sköthäst, beckis (beckham)! han står i träslöv på jb stall.
namn; beckham
ålder; 7
färg; grå skimmel (helt vit på sommaren)
ras; fullblod plus massa annat
hög; ungefär 1,60
beckis har tyvärr ont i knäna, i fredags den 4/2 så åkte han in till veterinären och
veterinären sa att han är frisk, men att vi MÅSTE skritta honom i minst en månad till .. :(
undrar verkligen hur detta kommer att gå, han är så pigg att han nästan bara hela tiden vill trava och så.
men men så länge han blir frisk så. jag är inte så bra på att ta bilder, men jag ska
försöka ta så många som möjligt. varje gång vi har varit i stallet så kommer vi blogga om det ;)
så ni kommer inte missa nåt, men nu måste jag plugga puss hej!♥


 






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?