Läskiga människor på isen?

2011-02-20, 15:28:58 / Kategori: Elins inlägg
Hej har nyss kommit hem från stallet. Jag var ute och red tillsammans med Hanna och Brilliant idag. På en av ridvägarna vi brukar ta rider man förbi en sjö, och idag var det två gubbar som gjorde något på isen. Angaligen pimplade dem eller något? Men i alla fall isen knakade jätte mycket och hästarna blev skit rädda. Haha på bara några sekunder hade hästarna tvärvänt med oss och galopperat några steg. Haha måste bara säga att min första tanke var: NEJ AKTA BILEN, VI FÅR INTE REPA BILEN! (det var liksom en bil som stod pakerad i vägkanten).
Sen tog det oss tio minuter innan vi kunde passera det stället hästarna blev skrämda på. Vi försöke jätte länge innan jag tillslut blev så irreterad att jag hoppade av och lädde med mig Bizett.
Efter att vi passerat det läskiga stället var hästarna verkligen på tårna hela tiden och gick jätte fort. Haha funkade inte alls att lugna ner dem kan jag säga!
Den bilden bjuder jag på ;) haha jag fick ju solen i fejjan?
puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?