Kvarna, Beckis&imon GÖTEBORG! =D

2011-02-24, 15:59:54 / Kategori: Josefines inlägg

Hej jag vaknade vid tio typ sen så gick jag och gjorde i ordning mig. Sen så gick jag
upp till barnabro så fick jag skjuts därifrån till kvarna. :) Red Sack gick väl sådär ;s
Han är så svår att hålla i galoppen (tycker jag), han är lixom så stel "/
Det vi gjorde heter Working Equitation (WE) verkar vara kul! ;D
Åkte direkt till Beckis efter kvarna, så är lite trött just nu. Jag red ut och allt
gick toppen bra (: Imon så blir det ju GÖTEBORG (LÄNGTAR!!), vi ska sova över på ett
hotel med Louise (min lillasyrra)&Jannice (min storasyrra). Klart att jag kommer att
ta tusen med bilder, men alla kommer inte komma upp på bloggen.
Men några bilder kommer iaf komma upp! ;)
Nu ska jag äta för jag har inte ätit på länge.
Puss!






                       WE träning :)

                                   WE

                        Beckis!<3


Anonym

Vilken fin häst han är! :)



2011-03-10, 22:57:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?