Klantskalle!

2011-02-25, 15:09:13 / Kategori: Alexandras inlägg

Hejsvejs, vaknade typ för en timma sen. Jag vet, sömntuta värre? Haha :) Igår var jag ju på Göteborg Horse Show, samtidigt som Elin! Vi sågs tyvärr inte men vi satt tydligen typ mittemot varandra på läktaren, haha :)

Jag är ju då världens klantarsel och glömmer kameran. Igen. Faasen vad förbannad jag blev på mig själv när jag kom på det, ville verkligen ta kort på Voltigen, för jag tycker att voltige verkar asgrymt! :) Så det blev inga bilder från mig heller.. Jag hann inte köpa något heller, vi kom lite sent och i pauserna orkade vi inte gå dit.

Funderar på att dra dit på lördag eller söndag för att kolla lite till och shoppa? ;) Sen var jag precis inne på deras hemsida och kollade på en film med deras "vinst-häst" som heter Fay. Hur söt som helst ju! Och väldigt fina gångarter.. :) Hehe, köpte väl en lott eller två ;) Inte för att jag tror att jag kommer vinna.. men drömma kan man väl alltid?
Sen har jag ju ingenstans att ställa henne om jag nu skulle vinna henne, hahah :)

Aja, kramiskram på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?