Kalla tår.

2011-02-19, 16:43:35 / Kategori: Elins inlägg
Nu är jag tillbaka och sitter nu här med kalla tår :) Förstår inte hur dom kan vara kalla när jag har varma skor och så? Ceeeppp.
hade tyvärr inte med mig min kamera för den var jag så smart att glömma hemma...
I ridhuset var det en tjej som hade en hopplektion och hennes pappa satt jämte mig en stund när jag kollade på Lena. Tjejen rider och ridläraren säger: '' tillbaka, tillbaaaka''
Pappan till mig: '' Vadå vil hon att Emma ska rida tillbaka igen?''
Kan nog inte vara lätt att vara ponnyförälder och inte veta något om hästar? :)
Nu ska jag fixa mig inför ett kalas så får se om det blir mer inlägg från min sida idag :)
puss

Anonym

Elin din häst är finast<33333



2011-02-19, 20:30:09

Bella Manson - Kom ihåg namnet!!

På färjestadstravet säljer dom nåt som jag glömt vad det heter, men små saker som man sätter vid tårna så håller de värmen, asbilliga e dom oxå, i 5 pack



2011-02-20, 11:57:38 URL: http://bellamanson.blogg.se/

Ellen M

Vad menade dem då?:)



2011-02-20, 22:10:22 URL: http://etastic.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?