Hejsansvejsan!

2011-02-18, 15:24:39 / Kategori: Alexandras inlägg
Hello, jag heter Alexandra och jag är det senaste tillägget till stallJE!

Jag började rida när jag var fem år gammal, men började tycka det var lite läskigt och tråkigt när jag var runt åtta år gammal, så jag slutade (tyvärr) på ridskolan för några år.

Efter ett tag så började jag hänga med min kompis till stallet och blev otroligt sugen på att börja igen. Så när jag fyllde 11 eller 12 så började jag rida igen! Vilken tur ;)
Detta betyder att jag sammanlagt har ridit i cirka 6-7 år nu. Jag har ingen egen häst, eller någon foderhäst, jag rider bara på ridskolan, är värsta avundsjuk på Elin och Jossan ju! :)

Jag är då som sagt femton år och fyller 16 den 24 juni, mitt i sommaren.. härligt! Jag rider nu i märke fyra på ridskolan (vilket kanske inte säger så mycket.. men ändå!) och tycker verkligen att det är superkul! Om jag hade haft tid skulle jag gärna skaffat en sköthäst eller foderhäst.. men nu så tränar jag volleyboll två gånger i veckan, rider på ridskolan en dag och spelar elbas på en annan, så just nu blir det rätt svårt att kunna hantera hästen, aktiviteterna och sista terminen i nian på samma gång.

Även om jag nu inte har någon egen häst eller en sköthäst så har jag en favorithäst på ridskolan.. Min lilla älskling Fellini, som jag ska lägga in lite bilder på nu :) ♥
Jag och Fellini för ett antal år sedan.. (2009) ♥

En annan gammal bild på Fille och mig :) ♥

Det var allt från mig! Vi hörs snart, hoppas jag! ;)

Anonym

Fille är bäst på kvarna! <3



2011-03-11, 23:42:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?