Hej Hopp!

2011-02-09, 20:53:33 / Kategori: Josefines inlägg

Heeeej!, har precis kommit från stallet och vilken dag! :)
Inte för det har varit jobbigt eller så .. men mke grejer han hänt.
När jag kom dit så fick jag veta att Beckis ska han gummiband pga att han inte ska
bocka och hålla på. Och på tisdag så ska han få sin rygg fixad, haha han har mer muskler
på vänstra sidan än vad han har på högra. Så när man rider så glidder man hela tiden
åt höger x).  Men iaf jag, Michaela, Jossan&Nisse (Jossan äger Nisse och en annan polle
som jag inte kommer på vad den heter, och Michaela är ägaren till Beckham), gick ute en
liten runda sådär 40 minuter. Han var jätteduktig! Vi va ungefär 1000 meter från stallet
när det kommer en galning i 70 på en 50 väg :s (hatar sånt där, när folk EJ har respekt
för hästar!).  Så sa Jossan att "om den kommer en galning till som ligger i 70 så kommer
han få skylla sig SJÄLV!". Och ja det fick han x'D

Jossan gjorde så att Nisse blev lite stressad och när bilen var bara några meter nära
oss så gjorde hon så att Nisse började stegra och bocka. HA-HA! Och bilen
saktade in (ý). Men Beckis står bara där lika efterbliven som alltid (á).

Med hjälp av gummibanden så jobbar han bättre i skritten (eftersom han bara får
skritta), och han tänker inte så mke omgivningen utan på att jobba ist! :)

Va på kvarna tidigare idag oxå, så fick en BRA bild där. Men det var så mörkt
ute när jag red så jag struntade i att ta kort på Beckis idag .. får bli en anna dag =)







SÖTA BEBIS!<3





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?