fegisar

2011-02-10, 22:21:50 / Kategori: Elins inlägg
Hej i dag regnade det väldigt mkt i lilla varberg så jag och Hanna bestämde att hästarna kunde på vila, lite fega är vi allt? Haha!
I alla fall det blev en långryckt istället :) hans svans usch vi ska inte ens tala om den, säger bara tur att den är svart! Ni vet sånnadär runda taggiga tussar som finns inne i buskar? Dom var och hälsade på i Bizetts svans i går och då tog jag bara bort det allra värsta, så i dag borstade jag hans svans så noga att jag kunde dra en kam egenom den utan att stanna. Duktigt va? Haha jag är i vanliga fall lite lat men när jag är i gång då ska ni se att ALLT blir gjort :D
Haha min händerr var helt bokstavligen bruna av bajs sen :S han är lite lös i magen så allt rinner ner i svansen just nu... bläääk!
Så nu är han så manlig att han har en fin fläta i svansen mitt gull :*

nu måste jag verkligen sova, puss!

Blir tyvärr ingen bild... sorry!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?