Äntligen, ridning!

2011-02-22, 21:00:36 / Kategori: Alexandras inlägg
Idag har jag faktiskt ridit, heja mig! Jag red som sagt Zorro, en fin svart häst som är hur gullig och snäll som helst. Fast han får en att jobba rejält om jag får säga det själv. Vi jobbade på volter och framdelsvändningar. Det var rätt skoj faktiskt för han jobbade så himla bra idag, den gamla gubben, haha ♥

Drog med mig mamma för att ta kort på mig när jag red, men smartenhjälm här glömde minneskortet hemma :/ Så bilder får bli någon annan gång, haha! :)

Anywho, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Han var hur gullig som helst och det kändes som att det gick rätt bra. Känns lite tråkigt att jag inte har några bilder på när jag rider.. haha, det får det bli ändring på.

Och Elin, sorry att det är lite få inlägg från mig, men jag har ju ingen sköthäst eller något att blogga om. Jag försöker iallafall blogga så mycket jag kan om just hästar och ridning :)

Vi hörs snart igen! ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?