Utanför hästfronten

2011-04-05, 00:08:30 / Kategori: Elins inlägg
Jag är verkligen en sista minuten människa!
i alla fall när det gäller förberedelser eller inlämningar. Det är som när vi nior hade våran skoldans, dem flesta drog och shoppade nya kläder dagen innan men jag drog på mig det jag kände för fem minuter innan jag skulle åka? haha
eller som i morgon ska vi på opera med kalssen och man ska vara finklädd, tror ni jag vet vad jag ska ha på mig? Haha NEJ!
Blir väl likadant i morgon som till skoldansen ;)
I alla fall vi ni ha ett litet tips på hur man ska göra för att slippa fixa håret? :) Gör inbackadeflätor på kvällen, i blött hår, och sove med det. På morgonen tar man ut dom och så klar! :)

Utan att jag har flätat men plattat:
När jag har tagit ut flätorna:
Hihi jag tycker om det i alla fall :)
Nej nu ska jag sova :D::D:D::D:DD::DD:D:DD:D::D:D
God natt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?