snuttigullet :*

2011-04-01, 13:58:06 / Kategori: Elins inlägg
Hej, Bizett har varit halt i sju dagar, måndag till söndag förra veckan. På söndagen då jag skulle skritta ut för första dagen hade han tappat en sko.. Det var verkligen min otursvecka :( På tisdagen blev han skodd igen och jag skrittade ut lite :) Men sötnöten är nu istället lite stel i vänstra benet, haha jag har sånt flyt!
I alla fall nu är han soppas bra att man kan trava och galoppera lite grann :) men det går ju frammåt? :)
Ska snart iväg och rida lite på ridskolan, får se hur det går :) Uppdate om det senare!
min smutsgris :)

Sandra

Sjukt snygg häst! Han har liksom det där lilla extra, glimten i ögat liksom :)

älskar eran blogg, keep working! :)



2011-04-02, 00:00:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?