Ska jag?

2011-04-07, 10:10:37 / Kategori: Elins inlägg

Igår när jag väntade på att mamma eller pappa skulle komma och hämta mig från stallet filmade jag lite. Jag visar lite mer än halva vårat stallet och snackar annan massa gojja ;) Haha jag kan göra en del två så att ni får se det jag inte hann filma.
Jag har även två andra mobbade filmer, en när jag rider ut filmar från hästen och en när jag leder ut Bizett i hagen (den är egentligen inte så mkt att se) Men ska jag försöka lägga upp dom? :)

Är det någon som vet hur man från in en video från youtube på bloggen? Hihi :)

Sitter just nu i skolan och letar fakta om astma, tråååååååkigt :)

Ehm, nu måste jag sluta och ni får tyvärr en gammal bild på min korv då jag sitter i skolan :)




emma

han är fin



2011-04-07, 10:52:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?