Lurad

2011-04-02, 09:01:37 / Kategori: Elins inlägg
Första april var ju igår och jag var verkligen på helspänn igår så att jag inte skulle bli lurad. Haha jag klara mig ändå till halv fyra då Bizett ägare (jag har ju honom på foder) ringde. Hon lät hur seriös som helst och sa: Jo jag var nere i stallet innan och hälsade på pojkarna, och det var så att Bizett har tappat alla skorna... (vi har bytt till en större storlek då våran nya hovslagare trodde den storleken skulle passa honom bättre.) Så nu vet jag inte hur lång tid det kommer ta innan vi kan rida honom igen...
Haha jag blev helt chockad och fick inte fram några ord med än ''oj''.
Haha men glädje tjuter hon april april och är jätte glad över att hon lurat mig ;) Hon berättade även hennes bästa aprilskämt sen för mig. Hon drog det på Hanna som verkligen gick på det:
'' Jo Hanna du vet att jag har haft ont i magen ett tag nu? ''
''ja?''
'' Jag var hos doktorn för det och det visar sig att jag är gravid i fjärde måndaden men tvillingar!''
haha Hanna hade blivit helt chockad och bara strirrat. NU vet man vilka skämt man kan köra på andra nästa år :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?