Kom precis hem från Beckis

2011-04-09, 17:11:30 / Kategori: Josefines inlägg
Heej, åkte till Beckis typ vid klockan ett så kom jag hem nu vid fem :)  Gjorde inte alls så mycket hos
Beckis idag för att Micha hade redan gjort lite men gjorde iallafall hans mat. Tittade när Moa på
Fanta & Jossan på Dagny när dom hoppad och det gick jättebra! =)
Efter ett tag så skulle Michaela "rida" Lillan och Micha va jättenervös x)  Förstår inte varför hon va det
för att jag det gick JÄTTEBRA. Lillan har ju aldrig haft någon människa på ryggen men ändå så hoppade Michaela
upp på henne och hon brydde sig inte ^.^  Micha har ju hängt lite på henne så hon va lite försiktig i början men
allt jag toppen bra! :D  Efter det när jag skulle hem så gick jag till Beckis för att mysa med honom (a)

Här kommer lite bilder:




Becksson! :)


Michaela på Lillan :p




Va bara tvungen (á)


Galet fint, Elin vet varför (:


Lung för att ha en ryttare för först gången =p


Sööööötis :)


Puss!

KLARA

fina bilder! :p



2011-04-09, 17:17:33

jossan :)

Tack!! :)



2011-04-10, 16:29:00 URL: http://stallje.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?