Bushäst!

2011-04-15, 21:36:09 / Kategori: Josefines inlägg
Heej, har inte bloggat på länge för jag har inte varit hos Beckis på ett tag, så blev jätteglad för att
få träffa honom idag! :D När vi skulle ta in Lillan så krånglade hon jättemycket, hon har börjat med att
hon inte vill bli fångad i hagen, det är lite svårt att förklara hur hon gjorde "/ Men hon travade/galopparade
runt i hagen ganska så länge. Men tills sist fick vi in henne :)
Vi borstade Lillan&Beckis och sen så gjorde jag inte så mycket mer .. för när jag kom till stallet så hade
Micha redan gjort allt så hehe fick inte gjort så mycket i stallet idag x) Men ska till stallet imon och då kommer jag ta kort (hoppas jag iallafall) på hästarna ^^





Puss :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?