Armani

2011-04-01, 15:00:42 / Kategori: Alexandras inlägg

Alltså, herregud vad jag har vart dålig på att blogga! Ni får lov att ursäkta mig, men ibland känns det som att jag inte riktigt har något spännande att säga :)
Men nu har jag ridit en underbar skimmel som heter Armani, han är hur underbar som helst.
Han är inte världens keligaste häst, och är oftast lite småsur i spiltan, men det är inget man inte kan leva med. Gav honom en liten morotsbit i tisdags och då var det plötsligt helt okej att vara jätteglad ;)

Men när man rider honom, så är han väldigt duktig och gör som man säger. En riktig liten sötis är han! :*

Tyvärr kommer jag missa hoppningen igen för att vår skola ska på opera i göteborg, alltså.. åhh :( Blir helt ledsen på det!

Jaja, det kommer väl fler hopplektioner? Men dem kommer inte tätt nog.. ;)

Det var väl allt för nu.. Vi hörs väl snart igen? :)

Kram på er!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?