101 blogginlägget! ;)

2011-04-11, 15:27:27 / Kategori: Alexandras inlägg
Haha, hejsvejs alla barn! Nu bloggar jag det 101 inlägget på vår fina blogg, Elin snodde det 100 inlägget.. och hon nämnde det inte ens! :o
Iallafall.. i lördags så åkte jag med Elin till stallet för att hälsa på Bizett och kolla lite när Elin red. Vi gick/red till ett ridhus lite längre bort, visst det var underbart väder ute men.. ja, vi tänkte att vi ville rida i ridhus nu när det ändå är så fint väder, haha ;)
Hur som haver så var det verkligen hur kul som helst, vi red båda två en liten stund och det var väldigt givande eftersom man kan ge varandra konstruktiv kritik utan att vara rädd att den andra ska bli ledsen eller något, båda vet att det vi säger är för att hjälpa, inte att stjälpa!
Nu tycker ju jag att Bizett är lite svårriden så jag hade lite problem med att sitta still i galoppen, överlivet gungar liksom med lite för mycket, haha! Elin red galant, det såg verkligen jättefint ut.
På vägen till ridhuset och från ridhuset så dampade vi lite med kameran och filmade när vi snackade om lite allt möjligt, men vi upptäckte senare att ljudet blev värsta dåligt på grund av att det blåste värsta mycket.. Haha, när blåser det inte där vi bor?
Men ja, kort sagt så var det en ytterst bra dag.. här får ni fina bloggläsare lite bilder från det :)
Ni får lov att ursäkta mitt knasiga ansiktsuttryck på den sista bilden, men jag tyckte att Bizett såg så gullig ut :D
Puss&Kram på er!

Sofia Genne

Länk t häst som var med i min v-blogg o är t salu: http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=468304



Hälsn Sofia



2011-04-15, 09:23:07 URL: http://teamsl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?